Τρίτη 19 Μαΐου 2020

ΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΛΩΣΣΑ

Καλημέρα! Καλή εβδομάδα!


ΙΣΤΟΡΙΑ

Α) Διαβάστε το κεφάλαιο 2: Το κίνημα στο Γουδί και η κυβέρνηση Βενιζέλου
στις σελίδες 182-183 του βιβλίου σας.

Β) Δείτε το βιντεομάθημα:

Γ) Μελετήστε ερωτήσεις και απαντήσεις από το κεφάλαιο:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Δ) Απαντήστε γραπτά στην ερώτηση:
Ποιο ήταν το περιεχόμενο του μεταρρυθμιστικού έργου του Ελευθέριου Βενιζέλου ως πρωθυπουργού;

ΣΤ) ΚΟΥΙΖ

ΓΛΩΣΣΑ

Να κάνετε τις ασκήσεις 8 και 9 στη σελίδα 60 του Τετραδίου Εργασιών.
Στην άσκηση 8 πρέπει να βρείτε 10 κρυμμένα αντικείμενα του μουσείου.
Στην άσκηση 9, για να σας διευκολύνω σας εξηγώ παρακάτω πώς σχηματίστηκαν οι λέξεις και
εσείς θα βρείτε τι σημαίνουν.
κλεψύδρα: κλέπτω + ύδωρ
υδραγωγείο: ύδωρ + αγωγός
ακρόπολη: άκρα + πόλη
περικεφαλαία: περί + κεφαλή
μελανόμορφο: μέλας + μορφή
πανοπλία: παν + όπλο
περιστύλιο: περί + στύλος
εξοστρακισμός: εξ + όστρακο (=κομμάτι σπασμένου αγγείου)
Φίλιππος: φίλος + ίππος
συμπόσιο: συν + πόσις (=ποτό)
Εσείς στο τετράδιό σας θα γράψετε:
κλεψύδρα: κλέπτω + ύδωρ = όργανο μέτρησης χρόνου κ.τ.λ.

Θα ήθελα να μου στείλετε με email την απάντηση στην ερώτηση της Ιστορίας.
Παρακαλώ να προσέξετε τη διατύπωση και την ορθογραφία.
Τις ασκήσεις της Γλώσσας θα τις διορθώσουμε αύριο στη σύγχρονη.

                                               Σήμερα 18 Μαΐου είναι η Διεθνής Ημέρα Μουσείων.



Πηγές: https://pt-br.facebook.com/
https://www.youtube.com/watch?v=ZnpFT_KS0so
http://anoixtosxoleio.weebly.com
https://www.filologikos-istotopos.gr/
https://www.giortazei.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου