Τρίτη 31 Μαρτίου 2020


ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
ΓΛΩΣΣΑ

Καλημέρα!!!
Έχω μια ιδέα...Σήμερα λέω να διακόψουμε την επανάληψη στα επίθετα και να κάνουμε κάτι διαφορετικό.
Θα ήθελα να γράψετε μια εκθεσούλα με δύο τουλάχιστον παραγράφους. Στην πρώτη παράγραφο να γράψετε
πώς περνάτε τις μέρες αυτές και στη δεύτερη τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας για όλα όσα συμβαίνουν.
Θα ήθελα επίσης να δώσει ο καθένας τον δικό του τίτλο (θέμα) στο γραπτό του.
Μπορείτε να γράψετε στο τετράδιο της γλώσσας, γιατί νομίζω ότι το τετράδιο έκθεσης είναι στο σχολείο.
Θα περιμένω τα γραπτά σας με ανυπομονησία, Μου λείψατε...

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Στο προπροηγούμενο μάθημα ασχοληθήκαμε με προβλήματα στα οποία
ξέραμε το ποσοστό % και την τελική τιμή και ζητούσαμε την αρχική τιμή.

Στο προηγούμενο μάθημα ασχοληθήκαμε με προβλήματα στα οποία
ξέραμε το ποσοστό % και την τιμή που αυτό αντιπροσωπεύει και ζητούσαμε την αρχική τιμή.

Σήμερα θα ασχοληθούμε με προβλήματα στα οποία ξέρουμε
το ποσοστό% και την τιμή που αυτό αντιπροσωπεύει και ζητάμε την τελική τιμή.

Δείτε με προσοχή την παρουσίαση, για να τα θυμηθείτε:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Αντιγράψτε τώρα στο τετράδιο μαθηματικών και λύστε τα παρακάτω προβλήματα με όποιον τρόπο θέλετε:
Προσέξτε! Λύνονται όπως το πρόβλημα της παρουσίασης με τη σύνταξη.
Πρέπει να σκεφτείτε : Αν ήταν 100 πριν, τώρα θα είναι ...

1) Ένας βιβλιοπώλης πουλάει ένα βιβλίο με κέρδος 25% και κερδίζει 8 €.
Πόσο πουλάει το βιβλίο;
2) Η Παναγιώτα αγόρασε ένα παλτό με έκπτωση 20%. Η έκπτωση ήταν 17 €.
Πόσο αγόρασε το παλτό με την έκπτωση;
3) Ένας υπάλληλος πήρε αύξηση στον μισθό του 4%. Η αύξηση είναι 48 €.
Πόσος είναι ο μισθός του μετά την αύξηση;

(Οι λύσεις των προβλημάτων είναι: 40 €, 68 €, 1.248 €)

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
Σας θυμίζω ότι σήμερα διαβάζουμε το Ζ κεφάλαιο από το Παραμύθι χωρίς όνομα
Καινούριες αποκαλύψεις.

Πηγές: Φερεντίνος, https://www.slideshare.net/johngfer/ss-7285686

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου